۱۳ آذر ۱۳۸۸

ارمغان اسلام برای 53 کشور دنیا !



53 کشور در دنیا کشورهای اسلامی هستند که دارای حاکمانی مسلمان هستند که قوانین اسلامی را در آنها پیاده میکنند . جالب است که مردم این کشورها از هر نژاد ، فرهنگ ، موقعیت جغرافیائی و زبان تنها در اسلام ، فقر و عقب ماندگی با یکدیگر اشتراک دارند . حال به این امارها دقت کنید .


1 – فقیر ترین و عقب افتاده ترین کشور اروپا .. کشور اسلامی آلبانی است .


2 – اکئر کشورها ی خاور میانه با آنکه دارای ثروتهای هنگفت طبیعی هستند ، جزء کشورهای فقیر ، عقب مانده و جهان سومی حساب میشوند .


3 – کشورهای ترکیه ، امارات متحده عربی ، مالزی تنها کشورهای در حال پیشرفت این مجموعه هستند که یا حکومت سکولار دارند یا قوانین اسلامی را اجرا نمیکنند .


4 – کشورهای ایران و مصر در حالی جزء کشورهای عقب مانده و جهان سومی حساب میشوند که تا قبل از استیلای اسلام اعراب بر انها دارای بزرگترین تمدنهای تاریخ بوده اند .


5 – تنها کشور پیشرفته ای که زمانی اسلام در آن رواج داشته ، اسپانیاست که قرنها قبل مردمش اسلام را از کشورشان بیرون کردند .


6 – منبع اصلی تریاک ، هروئین و حشیش دنیا کشور مسلمان افغانستان است که مردمانش به شدت اعتقادات مذهبی دارند .


7 – معدود دزدان دریائی باقیمانده در جهان از کشور مسلمان سومالی هستند .


8 – این کشورها دارای بالاترین آمار جرم و جنایت ، کشتار و ترور و خشونت در دنیا هستند .


ازآمارها ی مربوط به فقر منجمله فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی که بگذریم …. دیکتاتوری حاکم بر قریب به اتفاق این کشورها را هم نادیده بگیریم … یکنفر به من بگوید که اسلام برای این کشورهای فلک زده چه ارمغانی داشته است !؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر